Rapporter

Kundespecifikke og generelle rapporter

En udvidet rapport-portal giver direkte adgang til opdaterede oplysninger om hver kundes status

 

Gennem et meget bredt udvalg af færdigdefinerede rapporter, er hver kunde i stand til at følge sine egne flows, varer på lager, ekspeditioner og meget mere. Rapporterne giver et effektivt værktøj for kunderne, og sikrer fuld gennemsigtighed for alle bevægelser og indhold på lagrene. Vores kunder kan desuden få skræddersyet rapporter ud fra de tilgængelige data, og kan herefter i realtid hente rapporter som viser netop de data, som de skal bruge.

Simpel kundeadgang

Kunder kan udveksle data direkte med vores centrale systemer

 

Gennem veldefinerede og standardiserede grænseflader er kunderne i stand til at overføre ordrer direkte til vores system, og de vil herefter stå klar til øjeblikkelig ekspedition. På tilsvarende måde kan vi bekræfte elektronisk til vores kunder. Vi har flere kunder som ønsker at deres egne systemer er ajourførte indenfor kort tid, f.eks. 10 minutter, efter at en ordre har skiftet status. Vores kunder kan se om deres ordre er klargjort, plukket, pakket eller afsendt.

med bl.a.

  • WEB portaler for:
    • bestilling
  • rapporter
    • Online tjenester
      • Overførsel af bestillinger
  • Returnering af bekræftelser
    • Online track-n-trace

    Vores IT systemer kan sikre en hurtig og effektiv udveksling af data i realtid

    Source Logistics A/S, Djursvang 5A, DK-2620 Albertslund - contact@sourcelogistics.dk - Phone: +45 70 20 21 20 - Fax: +45 70 20 21 65