Som ny kunde hos Source Logistics tager vi dig igennem en automatiseret proces, som sikrer, at det er både nemt og hurtigt at blive kunde hos os. På kort tid kan du være i gang, og Source Logistics håndterer dine almindelige lageropgaver.
Så enkelt er det at komme i gang:
Du registreres i vores systemer og får adgangskoder for at kunne se både dine varer og ordrer i realtid
Du sender en vareliste med tekstbeskrivelse, toldtarif, værdi, særlige forhold. Alt dette indlæser vi i vores WMS (Warehouse Management System)
Vi rekvirerer varerne fra det lager, hvor de befinder sig i dag – eller du sender dem til os
Ved varemodtagelsen kontrollerer og optæller vi alle varer og placerer dem på lageret – du kan følge det på din webside og løbende se, hvilke varer der er på lager.
Du er nu klar til at sende ordrer til os, som vi plukker, pakker og sender afsted.
Efter tre måneder følger vi op med erfaringer, forbedringsforslag og andet, og sammen aftaler vi fremtidige dialogmøder.
Source Logistics og særlige services
Har du brug for særlige services, har vi en struktur til at understøtte det. Vi arbejder fx også med:
Håndteringsmanualer (SOP – Standard Operating Procedure)
Integration med kundens ERP, CRM eller WMS
Forhold ved retur
Reparationer
Garantihåndtering
Styring af kundens egen emballage
Logo-tape
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Lager
Et lager er mere end blot reoler og lange gange. Hos Source Logistics er lageret indrettet optimalt. Det er strømlinet og effektivt og indrettet, så vi både kan håndtere hasteopgaven og leve op til strenge sikkerhedskrav.
Kunder har brug for fleksible løsninger. Hos Source Logistics arbejder vi med en stribe af services fra modtagelse og lagring af enkeltdele og paller til pluk, pak og levering af komplette systemer.
At flytte et produkt fra A til B kræver et godt netværk. Source Logistics har netværket, og vi administrerer også kundens netværk. På den måde sikrer vi, at produkterne ankommer, hvor de skal – både i Danmark og på internationale markeder.